Czcionka:

Kontrast:

Warunki uczestnictwa

Ile kosztuje udział?

Podstawowa opłata rejestracyjna wynosi 250 złotych. Opłata obejmuje:

  • materiały konferencyjne,
  • udział w trzech wykładowych sesjach plenarnych,
  • udział w sześciu sesjach warsztatowych,
  • korzystanie z posiłków obejmujących dwa obiady oraz uroczystą kolację połączoną z imprezą integracyjną (piątek),
  • poczęstunek w czasie przerw kawowych.

UWAGA! Opłatę konferencyjną za 50 nauczycieli szkół, dla których organem prowadzącym jest m. st. Warszawa, pokrywa WCIES. Udział w konferencji jest dla nich bezpłatny. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Jak wziąć udział?

Należy wypełnić stosowny formularz rejestracyjny, który jest dostępny na naszej stronie. W formularzu należy uzupełnić dane. W przypadku potrzeby otrzymania faktury innej niż imienna należy zaznaczyć odpowiednie pole oraz podać dane do jej wystawienia.

Uwaga: przed wypełnieniem formularza prosimy zapoznać się z informacjami o przetwarzaniu danych osobowych.

Po wysłaniu zgłoszenia za pomocą formularza na podany adres email zostanie odesłana informacja zwrotna z warunkami oraz terminem płatności. Opłata powinna zostać zarejestrowana na koncie organizatorów w ciągu 3 dni od daty zgłoszenia. Po tym terminie zgłoszenie przestaje być aktualne, a miejsce udostępniane jest pierwszej osobie z listy rezerwowej.

Informacja o zarejestrowaniu wpłaty oraz wpisaniu na listę uczestników zostanie wysłana emailem. 

W przypadku wpisania na listę rezerwową, wysłana zostanie emailem stosowna informacja na ten temat, a w przypadku zwolnienia się miejsca na liście podstawowej powiadomienie o warunkach płatności. W indywidualnych przypadkach możliwy jest kontakt ze strony organizatorów na podany podczas rejestracji numer telefonu.

Jak wpłacać pieniądze?

Stosowna informacja zostanie przesłana po wypełnieniu formularza rejestracyjnego.

Uwaga – Faktury
Każda osoba, która uiści opłatę za uczestnictwo w konferencji otrzyma fakturę VAT. Faktury będą wysyłane pocztą. W przypadku faktury dla instytucji lub szkoły należy zaznaczyć zaznaczyć odpowiednie rubryki podczas rejestracji i podać wszystkie niezbędne dane do wystawienia faktury. 

W przypadku chęci otrzymania faktury proforma prosimy o kontakt na adres: zjazd.zapisy@oeiizk.edu.pl

Jak zrezygnować z uczestnictwa?

W celu rezygnacji z udziału w konferencji prosimy o indywidualny kontakt na adres: zjazd.zapisy@oeiizk.edu.pl. Opłatę konferencyjną zwracamy w uzasadnionych, losowych przypadkach.

Czy dostanę zaświadczenie o uczestnictwie?

Tak, każdy uczestnik otrzyma stosowne zaświadczenie.

Czy możecie wysłać mi oficjalne zaproszenie?

Nie przewidujemy takiej możliwości. Jedynym zaproszeniem jest nasza strona. Zapraszamy wszystkich, którzy chcą się spotkać! Jeśli Twój dyrektor żąda takiego zaświadczenia radzimy pokazać mu stronę konferencji.

Jakie są warunki noclegowe?

W tym roku  nie zapewniamy noclegu, ale rekomendujemy hotele i hostele w pobliżu miejsca konferencji, gdzie powołując się na określone hasło oferowany jest rabat od cen standardowych.

Hotel Campanile, ul. Towarowa 2, 00-811 Warszawa

https://varsovie.campanile.com/pl/

  • Na hasło „Mrozy” zniżka 15% na nocleg ze śniadaniem od ceny dnia
  • Wymagane wypełnienie formularza i odesłanie go na adres email hotelu
  • Oferta obowiązuje do 13.05.2022 r.

Uwaga!
Aby otrzymać formularz, prosimy o kontaktzapisy.zjazd@oeiizk.edu.pl

Hotel Premiere Classe, ul. Towarowa 2, 00-811 Warszawa

https://varsovie.premiereclasse.com/pl/

  • Na hasło „Mrozy” zniżka 15% na nocleg ze śniadaniem od ceny dnia
  • Wymagane wypełnienie formularza i odesłanie go na adres email hotelu
  • Oferta obowiązuje do 13.05.2022 r.

Uwaga!
Aby otrzymać formularz, prosimy o kontaktzapisy.zjazd@oeiizk.edu.pl

Hostel Coco, Al. Jerozolimskie 107, 02-011 Warszawa

http://www.hostelcoco.pl

  • Na hasło „Szkoła” zniżka 10 % od cen standardowych (hostel nie oferuje śniadań)
  • Wymagana rezerwacja bezpośrednia (telefoniczna, lub mailowa)
  • Zniżka nie obowiązuje na rezerwacje dokonane za pomocą serwisu booking.com lub innych

Gdzie odbywać się będzie konferencja?

Jak głosi tytuł tegorocznej konferencji – Majowe Mrozy w Warszawie – po raz kolejny spotkanie będzie miało miejsce w Warszawie.

Plenarna sesja rozpoczynająca konferencję odbędzie się w auli Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych (ul. Koszykowa 86) sąsiadującej z kampusem OEIiZK w centrum Warszawy.
Warsztaty będą się odbywały w ośrodku szkoleniowym OEIiZK przy ul. Nowogrodzkiej 73 oraz w budynku Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych.

Wszystkie miejsca związane z konferencją, zlokalizowane są wokół pl. Zawiszy w Warszawie.

Parking

Konferencja odbywa się w centrum Warszawy, organizatorzy zalecają skorzystanie ze środków komunikacji publicznej.

Organizatorzy nie zapewniają miejsc parkingowych. Przy hotelu  i hostelu znajduje się płatny parking. W okolicy miejsc konferencyjnych parkowanie na ulicy jest płatne w piątek, natomiast w sobotę bezpłatne.